Subject: Rae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu projek_TRAM_28.02.2024
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: "Arvo Veltri" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Marek Lind" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 09:51:32 +0200

Tere,

Edastame kooskõlastamiseks ja Transpordiameti teede osale ehitusloa
saamiseks

Vaida Äripargi taristu projekti koos uuringutega:

Projektdokumentatsiooni koos lisadega saab alla laadida lingist –
<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EmWbPuA-AxhLm4e2hOsCWhsBPLO86zN6XtuVd
DYHufbyEg?e=naUUgv>  TRAM

Tehnilistele tingimustele vastavalt on juurde tehtud keskkonnamõjude
eelhinnang, hüdroloogiliste uuringute aruanne, katendite projekt jms.

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

PS. Eraldi arendusala kohta on esitatud projekt uuesti EHR-i
menetlemiseks, kus KOV-le kuuluvatele teedele väljastatakse eraldi
ehitusluba.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 3:24 PM
To: Loit Munter <[email-masked]>
Cc: Marek Lind <[email-masked]>; Marje-Ly Rebas
<[email-masked]>
Subject: RE: RRae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu
projek_TRAM_20.11.2023

Loit Munter

Lisan juurde, et seal kus oli ühekihiline asfaltbetoon, siis tõenäoliselt
oli see ülekate, millele alla oli tehtud profiiliparandus (tasanduskiht).

Kuid taastamisel tuleb ka seal arvestada traditsioonilise katendiga st
täide, dreenkiht, killustikalus, asfalt.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 12:58 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Marje-Ly Rebas <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RRae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu
projek_TRAM_20.11.2023

Tere,

Tänan katendi konstruktsiooni eest !

Me arvestame nende tingimustega.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 11:32 AM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Marje-Ly Rebas <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RRae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu
projek_TRAM_20.11.2023

Tere

Õige katend on manuses, väljavõte teeregistrist.

Juhin tähelepanu, et kui juba killualus ja 2 kihiline asfalt, siis oli ka
projekt, kuid seda arhiividest otsida on liiast. Kindlasti millega
materjalide valikul arvestage on, et libedustõrjet tehakse kloriididega
ning sellest lähtuvalt ka jämetäitematerjalide nõuded.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 11:07 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Marje-Ly Rebas <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: RRae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu
projek_TRAM_20.11.2023

Tere,

Teekatete taastamise küsimuses, palume täpsustada, millist teekatte
konstruktsiooni soovite ?

Teeregistri järgi viimasena oli tehtud 2021 aastal 1,5x pindamine.

KM 0-1,479 andemete järgi oli paigaldatud ainult AC 12 surf – 4 cm. Ei usu
et oli ainult 1 kihti asfaldi paigaldatud, tavaliselt min 1 kihi paksus
5cm.

KM 1,479-1,609 andmete järgi AC 32 base – 6cm ja kild 25cm

Kas tuleb lähtuda asjaolust, et õiged kihid pigem  AC12 surf – 4cm + AC 32
Base – 6 cm + kild – 25cm + liiv?

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, November 20, 2023 2:15 PM
To: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Marje-Ly Rebas <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RRae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu
projek_TRAM_20.11.2023

Teie 26.10.2023

Meie 20.11.2023 nr 7.1-1/23/17704-3

Loit Munter

Skepast&Puhkim OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Esitasite läbivaatamiseks ehitusprojekti, Skepast&Puhkim OÜ töö nr
23000038 „Rae vallas, Peenra, Peenrapõllu ja Leppsalu kinnistute (Vaida
Ärikeskuse) detailplaneeringu taristu teede ja tehnovõrkude
projekteerimine ja ehitusprojektide ehituslubade taotlemine“. Käesolevaga
kommenteerime ainult tehnovõrkude osa riigiteede tee piirides ja tee
kaitsevööndis. Riigiteede ümberehitus, jalg- ja jalgrattateed,
välisvalgustus riigiteede pirides menetletakse eraldi nn koostöölepinguga.

1.      Riigitee nr 2 nr 2 Tallinn – Tartu – Võru – Luhamaa:

1.1. tehnovõrkude ristumised km 21,45, ja km 22,22 (ÜVK torustikud), km
21,70 (sidekaablid), kinnisel meetodil;

2.      Riigitee nr 1136 2. Vaida ühendustee:

2.1. Tehnovõrgud teemaal sh ristumised km 0,91, km 1,58 ja km 1,68 (ÜVK
torustikud), km 1,05 (sidekaablid), kinnisel meetodil;

3.      Riigitee nr 11155 Vaida tee:

3.1. Tehnovõrgud teemaal sh ristumised km 0,54 ja km 1,30-1,31 (ÜVK
torustikud), 1,05-1,08 (sidekaablid);

4.      Tehnovõrkude joonistel puudub Tingmärkides kinnisel meetodil ÜVK
trasside legend – palume lisada;

5.      Puuduvad ristlõikejoonised ristumistel riigiteedega – palume
lisada;

6.      Riigitee nr 11155 km 1,30-1,34 – sõidutee taastamine pindamisega:

Ei nõustu, olemasolev sõidutee on ehitatud2 008 a ja see on
killustikalusel asfaltbetoonkate, palun ette näha samaväärne, esitades
vastav taastamisjoonis koos ristlõigetega sh astmed. Aluseks võtta TRAMi
tüüpjoomis „põhitee truup, madal mulle;

7.      Riigitee nt 11155 km 1,08 siin riigitee teemaal (Vesisilma tn 2
ees) on võimalus puurkaevik (punasega) haljasalale ja jääb ära jalgtee
taastamine:

8.	Kui esitate tehnovõrkude projekti kooskõlastamisele palun mitte
unustada ILÕ plaane;

Tehnovõrkude ristumistest me ei keeldu kui needon projekteeritud vastavalt
kehtivatele nõuetele, „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“ (Nõuded) , asub:
https://transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tehnovorgud .)

Kui on küsimusi, palun võtke ühendust.

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, October 26, 2023 3:06 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Arvo Veltri <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Rae vallas Vaidasoo külas Vaida äripargi taristu projekt
kooskõlastamiseks

Tere,

Edastame tutvumiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks Rae vallas, Vaidasoo
külas

Vaida Ärikeskuse taristu projektdokumentatsiooni, töö nr. 23000038.

Dokumentatsiooni (välisvõrkudega koondplaan, seletuskiri, teede osa) on
võimalik alla laadida lingist:

https://www.dropbox.com/scl/fo/1rxgo84z43vasrc508l2w/h?rlkey=57wuoa6wz8re7
q844do81u77p
<https://www.dropbox.com/scl/fo/1rxgo84z43vasrc508l2w/h?rlkey=57wuoa6wz8re
7q844do81u77p&dl=0> &dl=0

Kavandatavate teede ja tehnovõrkude eeldatavad paiknemised riigiteede
suhtes olete määratlenud teede osa tööprojektis (TL-osa).

Teede ja tehnovõrkude projekteerimine ja ehitustööd jäävad riigiteede nr 2
Tallinn – Tartu – Võru –

Luhamaa km 21,14-2,24, nr 1135 2. Vaida ühendustee km 0,59-1,69 ja nr
11155 Vaida tee km 0,54-1,35 tee piiridesse (teemaale) ja tee
kaitsevööndisse.

PS. Juhime tähelepanu, et veevarustus-ja kanalisatsioon on lahendatud kui
perspektiivse torustikuna, kuna võrguvaldaja AS Elveso on soov eraldi
hange koostada VK-võrkude tööprojekti koostamist, peale teede osale
ehitusloa väljastamist.

Küsimuste tekkimisel või failide avamisel võimalike tõrgete korral palume
ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>